הצהרת נגישות

אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים על מנת לספק לכלל לקוחותינו שירות שוויוני, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות המבנה

משרדנו ממוקמים בקומה : 25 במגדלי משה אביב, זבוטינסקי 7 רמת-גן.

חניית נכים:

חניות נכים במפלס 3 אשר מסומנות ומשולטות ונצבעו ע"פ הוראות התקן המחייב והנחיות היועץ.
כמו כן יש פתרון של חניות עבור נכים מחוץ למגדל בחניון הציבורי של העירייה ברחוב היוזמה וכמו כן פתרון לרכבים שגובהם מעל 2 מטר בחניון פתוח.

דרכי גישה שונות:

כניסה לחניון המגדל לאורחים מרחוב היוזמה מפלס 7 או רחוב המעיין מפלס 5.
הגישה לבניין באופן רגלי מהרחוב דרך רחוב ז'בוטינסקי 7 והרחבה החיצונית.

דלתות נגישות ומתואמות:

בוצעה התאמה בהתאם להנחיות היועץ בשירותי נכים בלבד (התאמת מאחזי יד עפ"י התקן המחייב).
בכל שאר הדלתות במגדל ובמבואת המעליות והשירותים (דלתות זכוכית) הודבקו סימני אזהרה עגולים לבעלי מוגבלות ראייה.
עזרים ללקוי שמיעה : ישנם בלובי המגדל ובחברת הניהול מכשיר עזר לשמיעה לליקוי שמיעה מסוג לולאת השראה של חברת שטיינר. כמו כן במעליות המגדל הוטמע נושא הנגישות ע"י הכרזה קולית של הקומה בתא המעלית ולחצן נגיש בפנל פיקוד היעדים.
הכוונה ועזרים ללקוי ראייה : כחלופה לסימן מוביל בהתאם לחוק הנגישות הותקנו כ 4 מכשירי אפליקציה מיוחדים מסוג Right Here אשר מיועדים לאוכלוסיית מוגבלי הראייה ומובילים אותם מרחבת המגדל למעליות המגדל.
הסדרי המעליות למוגבלים : בוצע פרויקט בו הוטמע נושא הנגישות במערכת פיקוד היעדים (destination ) החדישה אשר נותן פתרון גם לנכים ומוגבלי ראייה ושמיעה.
הכפתורים מונגשים ויש הכרזה קולית בפנל החיצוני ובתוך תא המעליות.
שירותי נכים : הוכשרו שירותי נכים לטובת הנכים בלובי המגדל (שירותי נשים) ובקומה SP (שירותי גברים, קיים שילוט הכוונה בלובי וקומת SP .
בשירותים בוצעו התאמות בהתאם לחוק הנגישות והתקן המחייב ( מידות תא השירותים / מאחזי יד מיוחדים / כיור / מראה / סימונים וכו.. ).
באופן כללי : מגדל משה אביב עובד במתכונת 24 שעות 365 יום בשנה.
בלובי ודלפק הקבלה יש אנשי אבטחה ופקידים שתמיד יגישו עזרה וסיוע לכל נכה ומוגבל יכולת.
כל עמדות החניון ובקרת הכניסה מחוברים לחדר הבקרה אשר עובד במתכונת זהה.
מגדל משה אביב ניהול בע"מ שכרה את שירותי הייעוץ של חברת נגישות לעסקים בניהול ארנון זליגר.
בוצע סקר נגישות במהלך שנת 2015 ולאחר מכן התחיל פרויקט הנגשה אשר הסתיים בתחילת 2017 ובפיקוח של נציבות שיווין זכויות לאנשים מוגבלים מטעם משרד המשפטים.

 

שירות לקוחות נגיש

תוכלו ליצור איתנו קשר בכל אחד מדרכי ההתקשרות שלפניכם:
טלפון: 03-7131313, פקס: 074-7878498
דוא"ל: service@dorbit.co.il
בדואר: מגדלי משה אביב, רחוב ז'בוטינסקי 7, רמת גן 5252007
אתר האינטרנט: באמצעות דף צור קשר.

שעות פתיחת הסוכנות וקבלת קהל:

קבלת שיחות במזכירות החברה בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00.
קבלת קהל- תעשה בתאום מראש מול נציג החברה הישיר המטפל בלקוח.
בימי שישי, ערבי חג וימי חול המועד משרדי החברה סגורים.

הדרכות עובדים לשירות נגיש:

מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

 

נגישות אתר האינטרנט

שימוש בתוכנת נגישות אתרים - "נגיש בקליק"

אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה של חברת "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.1 לרמה AA. התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף לתנאי השימוש בתוכנה.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

מה בתפריט?

  • מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת סופרמן
  • התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, כגון  העדר התאמות נגישות או בקשה לביצוע הנגשה והתאמות נגישות בשירות אינטרנט, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בדורביט סוכנות לביטוח

שם: איציק קסיס
טלפון: 03-7131310
דוא"ל: service@dorbit.co.il
מקום משרדו: ז'בוטינסקי 7 רמת גן קומה 25